6 lipca 2017

Eko zakupy

Walcząc z alergią Borysa, zdecydowałam się na zmianę pieluszek, które jak się okazuje, również mogą uczulać. Borys po kilku dniach od zmiany przespał spokojnie całą noc. Kolejne noce również. Prawdopodobne jest więc, że to dotychczasowe pieluszki powodowały uczulenie. Mam jeszcze kilka innych podejrzeń. Być może testy alergiczne, które zrobiliśmy, odkryją nowe fakty. Tymczasem kolejne opakowania pieluszek już do nas przyjechały. Są bardzo chłonne, miękkie, cieniutkie, elastyczne i bez zapachu. Mokre chusteczki Bambo Nature również sprawdzają się bardzo dobrze. Są mocno wilgotne i tak jak pieluchy bezzapachowe.

Podczas robienia zakupów w sklepie internetowym do koszyka wrzuciłam jeszcze kilka produktów. Galasowe mydło do odplamiania - przyda się na pewno :) i mydło marsylskie Winnis - idealne do prania ręcznego, usuwania trudnych plam i oczywiście do mycia. Ma piękny cytrynowy zapach, który roznosi się w całej łazience. Moje chłopaki w myśl powiedzenia "brudne dziecko to szczęśliwe dziecko" mają zdecydowanie szczęśliwe dzieciństwo.

Kakaowy deser ma ciekawy skład i co najważniejsze smakuje moim dzieciom. Muszę zamówić jeszcze kilka opakowań. Rodzynki w gorzkiej czekoladzie i ciasteczka sprawdzają się jako przekąska dla dzieci i nie tylko. Są pyszne!



Uprzedzając. Zakupy zrobiłam w sklepie drogeria-ekologiczna.pl i zapłaciłam za nie ;)







3 komentarze:

  1. Gdy nasze dzieci wykazują pierwsze objawy nietolerancji pokarmowych, warto wykonać pełny profil pokarmowy, w celu dopasowania dobrej diety, na przykład tutaj: alergiczne.info/profil-pokarmowy/. Odkąd wdrożyłam moim dzieciom dietę bezglutenową, maluchy czują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też ciągłe alergie, dlatego postanowiliśmy kupić materac ekologiczny, który ma antyalergiczną powłokę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, ekologiczne detergenty są najlepszym wyborem.
    Pozdrawiam, i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń